سیر و سلوک؟
مدتها پیش خیلی دنبال سیر و سلوک بودم
. قبل از اینکه قرآن و نهج البلاغه رو بخونم دنبال کتاب امالی شیخ صدوق و بحارالانوار و اینجور کتابها بودم
تا اینکه یه روز پدر بزرگوارم که من به عنوان عالمی غریب می شناسمش به من گفت : عزیزم
راه رستگاری خیلی راحتتر از این حرفهاست اینقدر لازم نیست این در اون در بزنی خدا تو کتابش (آیه سوم سوره بقره) گفته :
|
الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ بِالْغَيْبِ وَيُقِيمُونَ الصَّلاةَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنفِقُونَ
| ||
|
|
|
|
|
|
|
|
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۷ ساعت 14:3 توسط مهدی
|